Definicje rewolucji przemysłowych i ich charakterystyki. Metodyki prowadznia transformacji. Podstawowe modele modelów operacyjnych i kluczowych działów w ujęciu praktycznym.
Kluczowe technologie wykorzystywane w organizacjach. Rola działów IT. Kluczowe obszary funkcjonowania działów IT w organizacjach.
Zapoznanie słuchaczy z najnowszymi trendami technologicznymi wspomagającymi transformację cyfrową przedsiębiorstw oraz rolę działów IT w tej transformacji
Kluczowe podejcia projektowe i transformacyjne wykorzystywane w organizacjach.
Rodzaje umów IT i związane z nimi ryzyka prawne, ze szczególnym uwzględnieniem umów wdrożeniowych, licencyjnych, utrzymaniowych. Definicje identyfikacji elektronicznej i usług zaufania oraz praktyczne podejście do stosowania podpisów i pieczęci elektronicznych - na podstawie Rozporządzenia eIDAS, i projektu tzw. “eIDAS 2”
Celem przedmiotu jest zapoznanie się i nabycie umiejętności z zakresu zarządzania zespołem rozproszonym (on-line) oraz efektywna komunikacja w grupie
Kluczowe podejście do zarządzania zmianą. Połączenie zarządzania zmianą z realizacją projektów.
Poznanie uwarunkowań pracy facylitatora efektywnego myślenia grupowego. Poznanie idei design thinking i wagi empatyzowania z potrzebami klienta. Rozwój świadomości procesów i zachowań zachodzących podczas sesji warsztatowej: grupy roboczej, problemowej czy zespołu projektowego.
Definicja BANI i różnice w odniesieniu do VUCA. Najważniejsze wnioski z dostępnych badań dotyczących przywództwa przyszłości. Trendy w rozwoju pracowników i liderów. Futurolodzy wobec kompetencji przywódców przyszłości.
Przygotowanie business casów. Planowania i monitorowanie realizacji budżetów. Priorytetowanie inicjatyw i projektów w kontekście strategii organizacji.
Kluczowe strategie i narzędzia współczesnego marketingu internetowego wykorzystywane w organizacjach
Transformacja w sprzedaży i marketingu | Transformacja w produkcji i łańcuchu dostaw | Budowanie Shared Service Center - centrum usług / back office | Transformacja w HR - Employer Branding, Personal Branding
KIEROWNIK MERYTORYCZNY Technology Strategy & Transformation - Deloitte Digital
Head of PMO Grupa Maspex
Trener Przywództwa Akademia Leona Koźmińskiego